wróć...Ruszyła kampania #bezprzedawNIEnia
Ruszyła kampania #bezprzedawNIEnia

Muzeum Dzieci Polskich – ofiar totalitaryzmu włączyło się w kampanię #bezprzedawNIEnia zainicjowaną przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Akcja ma na celu rozpowszechnianie wiedzy na temat polskich strat wojennych.
„W 83. rocznicę wybuchu II wojny światowej ruszyła kampania informacyjna poświęcona stratom, jakie Polska poniosła w wyniku agresji Niemiec i później, 17 września, ataku Związku Sowieckiego na nasz kraj. Za poniesione szkody Polska nigdy nie otrzymała reparacji od żadnego z agresorów – ani od Niemiec, ani od ówczesnego ZSRR” – czytamy na stronie MKiDN.
Hasłem kampanii jest hasztag #bezprzedawNIEnia, a znakiem kampanii – logo składające się z pełnej nazwy hasztagu z literami „NIE” wpisanymi w kształt bomby.

W związku z kampanią na oficjalnej stronie Muzeum oraz mediach społecznościowych umieszczane będą grafiki, plakaty oraz spoty przygotowane przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Materiały te poświęcone są rocznicy wybuchu II wojny światowej, atakowi Związku Sowieckiego na Polskę i stratom wojennym.